Cum a fost escapada noastra romantica la Barcelona

29 iulie 2018 | 27 Comentarii

Escapada noastra romantica a debutat cu peripetii. Parca trebuia sa demostram ca ne dorim suficient de tare sau ca era un drept meritat.
Sa va povestesc.
Am fost coborati din aeronava si rugati sa asteptam noi instructiuni.
Dupa mai mult de doua ore de bananait prin incertitudini si aeroport, ne-au imbarcat in alt avion, pesemne ca celalalt avusese o defectiune imposibil de reparat in timp util.
Taxiurile erau in greva in Barcelona, asadar cozile la metrou si autobuz nu se mai terminau.

Dupa mai mult de o ora de asteptat sa ne vina randul la automatul de bilete, fix in fata noastra s-a blocat. Ne-am mutat la celalalt. S-a blocat si acela. Ne-am infiintat la coada pentru biletele de metrou. Timp suficient sa termin o cafea si o sticla cu apa rece. Deci, bauta incet. 🙂

Cand sa respiram usurati dupa trei linii schimbate catre destinatia noastra, am aflat ca intre 3 si 8 catalanii au siesta, deci restaurantele sunt inchise.

Vestea a picat ca un trasnet.

Transpirati si incinsi de soarele amiezii, impingand bagajul spre hotelul aflat la o distanta considerabila, ne-am oprit o clipa in loc si ne-am spus ca trebuie sa ne remontam, caci ce, mama naibii, ar putea sa ni se mai intample.

Hotelul frumos, receptia racoroasa, muzica ambientala la locul ei, zona perfecta, chiar pe Rambla de Catalunya, insa… camera rezervata de noi avea geamul, deci si vederea, in balconul altei camere, implicit in “intimitatile” unor oameni…oameni ca si noi.

La naiba! Nu la naiba, ci chiar intr-un hotel de 5 stele.

Ca sa intelegeti, daca, ipotetic, de nervi, suparare, foame, mi-ar fi venit sa sar pe geam, aveam totusi norocul sa nu cad de la etajul patru pe bulevard, ci direct in scrumiera vecinilor.

Argument suficient de puternic cat sa nu o mai schimbam. Camera. Ci doar optica. Chestiuni de siguranta, iata. 🙂

Sa fiu sincera, in momentul acela nu mai aveam putere sa mergem iar in receptie, sa explicam, sa ne arate, sa ne convinga, sa, sa , sa. Voiam doar sa fac un dus si sa ma intind putin.

Cu toate ca…

Mie cel mai mult intr-o casa, dormitor, hotel, imi place sa am o vedere frumoasa. Reusesc sa inchid ochii si peste o saltea nereusita sau peste dimensiunea redusa a camerei. Cel mai tare tin sa ma trezesc dimineata, sa deschid draperiile si sa vad ceva frumos pe geam. De preferat copaci, strazi, rasarituri, plaje, mari. 🙂

In fine, in fine, in fine.
A fost tare frumos! Ne-am tinut de mana tot timpul, ne-am plimbat pe unde ne-au dus stradutele romantice din cartierul Gothic, am facut baie si plaja in piscina de pe rooftop-ul hotelului, am mancat bun, am trecut si pe acasa pe la Gaudi. Nu l-am gasit la prima si am tot ciocanit din casa in casa pana ni s-a spus ca vom da de el intr-un parc, in parcul lui.  Nu era nici acolo, noroc ca am fost ambitiosi si am urcat pana in turnul Sagradei Famiglia. Cand am ajuns sus de tot, deasupra Barcelonei, l-am gasit. Era pretutindeni.
L-am intrebat daca stie de unde sa imi iau o inghetata buna si mi-a dat exact adresa. Chiar peste drum de Casa Vicens. A lui. Am mers la sigur, deci.

Cand ma simteam obosita, ne opream. Cand ma simteam flamanda, mancam. Cand ma simteam istovita, adormeam. Lux pe care nu l-am mai avut de doi ani.
Am sunat si acasa de cateva ori pe zi.
Erau toate bune, asa cum stiam ca vor fi.
Am vorbit mult despre Alexandru, la tot pasul intalneam pretexte sa il aducem in discutie. Dar cu bucurie.
Nu mi-a venit sa plang de dor, nu m-am simtit vinovata, nu am fost ingrijorata.

Cel mai mult mi-au lipsit mirosul lui si imbratisarile de la culcare. Manutele grasane si mangaierile pe burtica mea, glasul de pui si respiratia de omulet drag.
Am primit, drept consolare, miscarile “flatiolului” din burtica mea si o intimitate a relationarii noastre, a mea si a lui Radu, atat de necesare.
Mi-a lipsit paharul cu prosecco la masa de pranz si cel cu vin rosu la cina, asa cum obisnuiam in vacantele noastre. Dar nu a fost dramatic. M-am multumit cu cate o bere fara alcool si cu apa minerala cu lamaie.

Sunt acasa acum.
Alexandru inca miroase a bebelus. ❤
In seara asta dorm cu puiul meu.
Noapte buna!

Comentarii

1. lavinia , 29 iulie 2018 at 11:37 PM

sa stii ca vacantele cele mai frumoase sunt cu peripetii,sa ai ce povesti:) dar totusi as fi schimbat camera.. ma bucur pentru voi k ati plecat putin singuri si ca te ai relaxat! te pup!

1. admin (author) , 30 iulie 2018 at 10:58 PM

Eram prea obositi sa o mai schimbam. Nu voiam decat sa fac un dus si sa ma intind in pat. In alte conditii as fi schimbat-o sigur. E drept ca ajungeam seara la hotel, dar chiar si asa, era dreptul nostru la o vedere frumoasa. In fine… a fost ok pana la urma. Te pup cu drag! 😘

1. Roxy , 29 iulie 2018 at 11:41 PM

Am vazut Instastory-ul tau si i-am spus sotului cat ghinion,puteam fii noi si cred ca as fi murit de nervi 😂.In rest totul vad ca a fost frumos 😍😍.Astept si vacanta din Grecia sper sa nu patiti ca acum avand in vedere ca plecati cu Alexandru.Noi aseara ne-am intors din Azore,a fost de vis.Din pozele Danei se vedea minunat,dar in realitate este fabulos.Trebuie sa mergeti!😊

1. admin (author) , 30 iulie 2018 at 10:56 PM

Asa zice si Dana, ca e fantastic. Chiar imi doresc sa ajungem, asta pana nu se transforma intr-o destinatie prea comerciala. Te pup cu drag si vacanta frumoasa in continuare! 😘

1. […] articolCum a fost escapada noastra romantica la Barcelona apartine […]

1. Ioana Agache , 30 iulie 2018 at 7:06 AM

Cata rabdare puteți sa aveți! Din ce ai povestit, ați ales sa faceti cumva haz de necaz. Multă rabdare! Cred ca eu as fi făcut ca trenul… 😂😂😂. Totul e bine, însă, când se termina cu bine! Ma bucur ca m-ați ascultat și v-ați plimbat mult, tinandu-va de mâna. Mi se pare cel mai romantic gest, cu atât mai mult cu cât e la fel de natural și după ani de relație și după mărirea familiei. Sunteti o inspirație vie pentru ceea ce înseamnă sa fie o familie extraordinar de frumoasa. Va doresc sa aveți astfel de vacante (fără incidente) încă vreo 50 ani de acum înainte. Măcar! Va puuuuup pe toți 4! 😉😘

1. admin (author) , 30 iulie 2018 at 10:55 PM

Eu am ales sa fac haz de necaz, Radu, insa, facea ca trenul in prima zi. S-a calmat si el mai pe seara. 🙂 Ma bucur ca putem da un exemplu pozitit, insa sa stii ca suntem o familie normala, cu bune si cu rele, asa cum ai putut observa din postarile mele. Eu iti multumesc ca esti alaturi de mine de atat de mult timp. Te imbratisez!

1. Ioana Agache , 31 iulie 2018 at 7:42 AM

Întotdeauna ați fost un exemplu pozitiv! Și bineinteles ca știm ca sunteti o familie normala cu bune și cu rele (ce farmec ar mai avea fericirea fără experiențe urate in care învățam cu adevărat sa prețuim momentele minunate). Mi-am dat seama de prima data când te-am întâlnit, iar restul am dedus (cine se aseamănă, se aduna). Te îmbrățișez și eu cu dor! Da, tot apucam noi intr-o zi însorita sa bem cafeaua aia și sa povestim povesti de viața! 😘😘😘😘🤗🤗🤗🤗

1. Carmen , 30 iulie 2018 at 4:14 PM

Esti o dulce,Adela😘felul in care povestești ma face pe mine,cititorul sa fiu și eu acolo ..ma bucur ca ai avut o vacanța relaxanta și începutul ,lasă l deoparte ..cv peripeții ca sa ai ce povesti mai tz ..îți urez toate cele bune ,vacanța placuta in continuare și sa ne auzim numai cu vesti bune și mult soare !

1. admin (author) , 30 iulie 2018 at 10:53 PM

Asa sper si eu! Vacanta frumoasa si tie! 😘😘😘

1. Georgiana , 30 iulie 2018 at 10:10 PM

Cat de frumos scrii de fiecare data si ne fascinezi! Minunat❤️

1. admin (author) , 30 iulie 2018 at 10:53 PM

Eeeiiiii, hai ca ma rusinez! Multumesc mult ca mi-ai scris si te mai astept pe blog! 😘

1. Gongolea Alexandra ioana , 30 iulie 2018 at 10:23 PM

Draga mea, îți doresc naștere ușoară! Și mă bucur foarte mult că te-ai distrat in vacanta.imi plac poveștile tale.

1. admin (author) , 30 iulie 2018 at 10:52 PM

Multumesc tare mult! Scriu cu drag si transparenta. 😘

1. Dana , 30 iulie 2018 at 10:40 PM

Catalanii vs spaniolii nu fac siesta doar ca la fel ca i orice tara si in Spania au un program la restaurante. Adica masa de pranz de la 14 la 16:00 si cea de seara de la 20 la 23:00. Sau in Franta, Belgia, Germania etc puteti manca la orice ora? Eu zic ca nu, doar in Ro se poate manca la orice ora si da e bine tare 🙂 dar ca niste oameni care merg des in vacante tre sa stiti asta, sa va informati. Greva de taxiuri e groaznica insa, continua si acum, vesnic nemultumiti oamenii acestia 🙂

1. admin (author) , 30 iulie 2018 at 10:52 PM

Discutia nu era despre dreptul la odihna a popoarelor civilizate, ci despre un moment deloc placut al nostru. Mai exact a unei succesiuni de intamplari delicate. Sigur ca, informati fiind, poate ar fi fost indicat sa ne luam niste sandvich-uri la noi la pachetel. 🙂

1. Janina , 31 iulie 2018 at 11:08 PM

In Austria se mananca la orice ora in 90% din restaurante. Si consider o prostie sa impachetez mancare de acasa. Programul asta ma enerveaza mereu. Copilul meu merge la culcare la 7-7:30. Daca restaurantul deschide la 8 atunci il culc nemancat sau ii dau mancare rece cumparata la pranz?! 🤔😤 nu, este deranjant dar in fine, presupun ca, copii din Spania merg la somn la 10 noaptea sau mai tarziu?!

1. Diana , 1 august 2018 at 11:51 AM

Ii faci de mâncare! 🤦🏼‍♀️

1. Anton Conde , 5 august 2018 at 8:37 PM

Presupui greșit!În Spania sunt închise și au pauză între 14 și 17(!) unele magazine și firme dar nu toate!

1. Daniela , 30 iulie 2018 at 11:51 PM

Buna Adela! Poti sa imi dai numele hotelului din Barcelona . Mulțumesc

1. Lina , 31 iulie 2018 at 1:49 AM

Foarte fain scris, Adela ! Eu locuiesc in Barcelona, de o luna. Eram baricadata in casa, evitam greva taximetristilor. Numai o precizare, siesta e de la 2-4 dupa-masa in general; doar daca in alte locuri nu s-a schimbat.
    Ma bucur ca ti-a placut. Si sunteti tare rabdatori, eu as fi luat foc 😂
    Noapte buna !
    Lina

1. Teodora , 31 iulie 2018 at 11:55 AM

Ce frumos ai scris! Si stii ce imi place cel mai mult? Ca majoritatea articolelor tale inca nu au un mesaj ascuns, o reclama ascunsa. Si simti asa, ca citesti pana la sfarsit ceva din suflet. Esti chiar cute!

1. Ralu , 31 iulie 2018 at 12:36 PM

Ce frumos povestești! Abia aștept să plănuiesc și eu o asemenea escapadă! Băiețelul meu are 1 an și o lună, încă alăptat…. va trebui să mai aștept. Îmi transmiți optimism, energie, sentimentul că viața e frumoasă cu tot ce ni se întâmplă, mai ales cu copii. 😍

1. Alisa-Nicoleta , 31 iulie 2018 at 1:36 PM

Ce frumos povestești! Sunteti niste frumoși și naturali ! Trebuie sa recunosc ca m am amuzat cand am văzut instastory pe care le făceai după fiecare pățanie, dar eram sigura ca va veti distra ! Sunteti 2 oameni frumoși interior , transparenți Si ne transmiteți energie pozitivă, felicitări! Va completați de minune ! Te urmăresc de ani buni , nici nu mai stiu exact dar sunt foarte muuulti , de când ai aparut prima dată la tv dar ai rămas neschimbată! Va puiul cu drag!

1. Madalina , 31 iulie 2018 at 1:43 PM

Buna Adela, iti urmaresc cu interes postarile si povestirile, sunteti o sursa de inspiratie! Intamplarea face ca eu sunt balanta ca si tine, iar sotul meu varsator ca al tau – un motiv in plus pentru care imi sunteti dragi siiiii acum sunt si eu insarcinta cu al doilea bebe. Voiam sa te intreb, vazand pozele cu mancarea din vacanta, consumi prosciutto crudo sau somon afumat? Mi-e pofta de nu mai pot de ele dar stiam ca nu sunt indicate in sarcina, sarcina trecuta la fel a fost dar m-am abtinut 100%… sau daca nu ce era pe platoul ala ca tare bine arata! Multumesc si te pup!

1. Nicolera Stinga , 31 iulie 2018 at 10:31 PM

Cat de romantic și frumos

1. Anton Conde , 5 august 2018 at 8:34 PM

Nu știu în ce Barcelona ai fost dar sunt niște nepotriviri!