AFLA CASTIGATORII: Grecia, prima vacanta impreuna

30 mai 2016 | 33 Comentarii

Am mai parcurs o serie de momente de nu-ma-uita impreuna cu voi si ma gandesc cu melancolie ca mai avem o singura saptamana in care sa facem acest schimb minunat de amintiri. Dintre toate cele impartasite pentru amintirea mea de vacanta, am ales-o pe cea a Cristinei Alexandra Catargiu pentru a castiga rochia si inca 8 pentru cate o sticla de Lenor Ocean Fresh, care sa le tina amintirile mereu proaspete: Chelu Maria Livia, Claudia Blidarescu, Alisa Nicoleta, Gabriela Maria, Nedea Gabriela Adriana, Sabina Grigore, Gabriela Bad si Andreea Alexandra.

Mai avem o saptamana in care momentele de nu-ma-uita pot sa iasa la iveala, aici.

Si eu si Radu iubim Grecia. O iubeam si separat, acum o iubim impreuna. Si atat de tare ne simtim legati de ea, incat ne-am promis ca prima vacanta cu bebelusul va fi intr-un sat pescaresc petrecandu-ne zilele insorite la umbra maslinilor batrani.

Photo 2[1]

Primul nostru “impreuna” intr-o vacanta  ca la carte a fost pe unul dintre cele trei brate ale peninsulei Halkidiki. Bratul Athos ne-a oferit toate ingredientele celei mai frumoase vacante la care am fi putut visa. Seri racoroase, apa cristalina, istorie, arome si un sentiment de libertate si optimism, si am redescoperit astfel bucuria Greciei insorite.

04 Ocean fresh Grecia

De aceea explozia de fericire si prospetime, cu note de mar dulce si mandarina si adierea revigoranta de iasomie si patchouli din Lenor Ocean Fresh imi aduc aminte mereu de acest moment din viata mea. Si il fac de nu-ma-uita. 🙂
Cu el, rochia mea de vara pastreaza inca valurile marii si ale bunei mele dispozitii de atunci.

Daca aceasta aroma iti trezestea si tie amintiri parfumate, astept cu nerabdare sa le citesc. Scrie-mi in comentarii momentul tau de nu-ma-uita si cine stie, poate vei castiga rochia din imagine, recreate ca in amintirea mea.

Comentarii

1. Chelu Maria Livia , 30 mai 2016 at 1:31 PM

Inca o aroma in care ma regasesc si care imi trezeste atatea amintiri parfumate si minunate. Imi aduc aminte de parca s-ar fi intamplat ieri, absolventa a clasei a-12-a, totul s-a petrecut intr-o clipa. Acele trairi intense pe care nu le voi uita niciodata… Privirile intergilor absoventi erau atintite aspura mea… De altfel asa ii priveam si eu la randul meu pe ei.. In fine tot frumos, oameni minunati, profesori minunati, dar mai ales domnisoara diriginta care ne-a suportat 4 ani si care a fost alaturi de noi ca o mama. Finalizasem clasa a-12-a, pe locul inatai.. Urma bacul, timpul parca nu mai avea rapdare cu noi, emotii cat cuprindeam.. Eh, asta nu mai conteaza oricum a fost floare la ureche, am trecut peste fara probleme.. Acum partea cea mai importanta a fost balul :3 Bineinteles au existat niste discutii, iar noi urma sa mergem fara domnisoara diriginta… Fapt pentru care noi nu am fost de acord.. Am organizat o mini vacanta impreuna cu dansa si am mers la Dubova, mai exact la Eselnita.. Nimic nu se compara cu prospetimea naturii. Mmm ne-am cazat la Casa cu Smochini, un paradis intreg aici.. Pot spune ca este locul meu preferat de vacanta dintre toate locurile pe care le-am vizitat.. Totul parea rupt dintr-un basm..Eram exact pe Dunare, cel mai mult timp l-am petrecut pe ponton, sub razele soarelui, nimic nu se compara cu o asa priveliste, pur si simplu am uitat de toate grijiile in acel moment. A fost o experienta inedita. Nu as fi crezut ca voi intalni un loc atat de fresh, care sa iti dea atata energie. Stand pe sezlong, adierea imbatatoare a iasomiei, dar si cea de mandarina adugand si valurile Dunarii te faceau sa te simti in al noulea cer.. Am petrecut 3 ore de vis cu vaporul pe Dunare, am vizitate atractiile truristice cu vaporul, pesteriile si Chipul lui Decebal pana la malul sarbesc. O minunatie de priveliste . Am petrecut atatea momente de neuitat aici, incat as putea continua la nesfarsit sa povestesc, dar o sa ma opresc aici pentru ca plec la facultate, mai am 2 examene si scap de sesiune si asa a mai trecut cu an din viata mea, curand o sa implinesc 20 de ani… Viata e prea frumoasa sa o incarcam cu griji si trebuie traita cu maxima intesitate. De aceea fericirea, prospetimea, mirosul specific iasomiei si cel al mandarine, adierile revigorante fac ca acest moment din viata mea sa fie unic si il fac de nu-ma-uita. Unele experiente le traim decat o data in viata, pentru ca fiecare au cate o semnificatie pentru fiecare dintre noi. Sper sa am si eu noroc de data aceasta.. Succes tuturor.. Te pup si te imbratisez cu drag..O sa imi fie dor de tine, acum ca ai plecat de la Vorbeste lumea, dar noi suntem aici alaturi de tine si il asteptam pe bebe sa vina pe lume…

1. Madalina Cojanu , 30 mai 2016 at 3:46 PM

GRECIA- urmatoarea vacanta impreuna… pe 25 iunie ne casatorim, pe 2 iulie plecam. Culmea, tot in Halkidiki. Si pe cuvant ca te cred ca o sa fie frumos.
    Lenor e in continuare cu mine in calatoria prin amintiri, iar Ocean fresh imi aduce in gand frumusetea inceputului nostru. Nu ne cunosteam, a vazut cateva fotografii cu mine si m-a intrebat de vorba virtual:))
    „Buna, ce faci?
    Ma uit pe o revista
    Esti prima fata care nu face salata de boeuf (era ziua dinaintea Pastelui)
    Da… mami iubeste sa gateasca:))”
    Si de la salata am ajuns la un suc: el de mere, eu de mandarine. Iar de atunci ne bem sucurile, cafeaua, apa si tot ce mai exista, impreuna.

1. TeoFulga , 30 mai 2016 at 4:35 PM

August 2013. ”Planuisem” de ceva timp ca nu pot rata marea. 🙂 Trecusera ceva ani de la ultima vacanta pe litoral, preferand in schimb sa cutreieram tara in lung si-n lat, si nu-mi pare rau deloc, pentru ca am avut surpriza sa descopar locuri superbe, pline de liniste, frumusete si de oameni minunati. Mi-era totusi dor de fiorul marii, de mirosul acela specific, de soarele care se imbina perfect cu briza usoara. Si in acelasi timp, imi doream sa imi mai implinesc doua bucati de ”vis”. Sa va reintalnesc, pe tine si pe draga mea Georgiana. Atatea emotii imi treceau prin minte si prin inima, si tot drumul pana la mare ma gandeam la voi doua. Desi au fost doar doua zile, au fost incarcate pana la refuz cu iubire si cu amintiri care mi-au pus zambetul pe fata mult timp de atunci. Acele imbratisari primite de la voi, bucuria si prietenia nu pot fi descrise sau povestite indeajuns de bine. Albastru, vara, Costinesti, Venus, Adela, Georgiana, videoclip, emotii uriase, prietenie, oameni dragi. Cateva cuvinte care se leaga de acele clipe. Totul mi s-a parut ca face parte dintr-un vis la care inainte nu indrazneam sa ma gandesc. Mi-e dor.. de voi si de atunci. Aceasta e amintirea pe care mi-a ”rascolit-o” Lenor Ocean Fresh. Prospetimea si emotia sigur se regasesc in esenta Lenor.
    Pupici!

1. Catargiu Cristina Alexandra , 30 mai 2016 at 4:54 PM

Prima vacanta la mare a fost acum 11 ani in Grecia,Halkidiki.Imi amintesc cata emotie si nerabdare simteam…Erau sentimente de necontrolat iar acum sunt amintiri de neuitat .Am vrut si mi-am dorit sa plec cu mirosul marii pe care am reusit sa il intiparesc in fiecare celula a corpului meu 🙂 ….Iubesc marea !!!! 🙂
    Acum vreau doar sa inchid ochii si sa imi tiuie briza marii in urechi ,valurile marii sa se impleticesca pe talpile mele spalandu-ma de toate grijile si linistindu-ma fara intoarcere iar soarele ….of soarele pe care il ador sa il simt mereu pe obrajii si ochii mei…iar mirosul ..hm…mirosul sa fie mereu cel care sa nu ma lase sa imi pierd amintirile .
    Din acest motiv ador ca hainele mele sa fie imbibate cu mirosul de Lenor Ocean Fresh – mirosul fresh de iasomie si patchouli care imi da mereu senzatia ca sunt imbracata cu ea – cu marea mea !

1. Iliescu raluca , 30 mai 2016 at 6:46 PM

Miresmele din lenor Ocean fresh ma poarta cu gandul tot la frumoasa Grecie…prima vacanta cu sotul meu a fost tot in Grecia ( Olympic Beach) la poalele muntelui Olimp. Pe atunci eram in primul an de relatie. Au trecut 9 ani intre timp. Si in fiecare an o saptamana am petrecut-o in Grecia. Albastrul rochiei recreate ca in amintirile tale, imi aduc aminte de albastrul marii Ionice din insula Lefkada! A fost un vis implinit! Saptamana noastra de miere, am mers pe carari de munte, printre lamai si maslini, leandrii infloriti, carari care duceau spre plaje cu albastru de Lefkada.

1. Adela Camelia , 30 mai 2016 at 9:16 PM

Mar dulce si mandarina si adierea revigoranta de iasomie si patchouli imi aduc aminte de prima vacanță la mare, în stațiunea Neptun, de primul contact cu marea albastră, de plimbările pe faleză în fiecare seară,de relaxare și frumusețea locurilor din vacanța.

1. Claudia Blidarescu , 30 mai 2016 at 11:15 PM

Buna, Adela! Lenor Ocean Fresh imi aminteste de doua vacante absolut minunate in Grecia. Prima a fost luna de miere in Creta, era prima noastra vacanta in doi. Ne-am bucurat de apa cristalina, de mancarea foarte gustoasa, de oamenii foarte ospitalieri, de muzica si dansuri traditionale. A doua vacanta a fost anul trecut in Thasos. Eram insarcinata in aproape 6 luni. Ne-am bucurat de aceleasi minunatii ale Greciei, dar acum eram si mai fericiti ca urma sa il avem in scurt timp pe bebe in viata noastra. Eu ma simteam foarte iubita de catre sotul meu, ma simteam frumoasa, dar si mereu infometata, din acest motiv mancarea mi s-a parut dementiala ?. Iti urez nastere usoara si baietelul sa va faca la fel de fericiti precum ne face pe noi al nostru.

1. Furnica Maricica , 31 mai 2016 at 8:23 AM

Adevarat arome imbietoare de nu-ma-uita! Nu am avut fericita ocazie de a vizita Grecia, de a-i simti adevaratele arome, de a trai intr-un peisaj de vis, insa vazand rochita creata de amintirea ta, m-am intors putin in timp si mi-am amintit Marea Neagra, litoralul nostru, luna mea de miere si libertatea de fericire traita atunci. Nu pot sa nu ma gandesc la briza marii, la plimbarile de seara si la plaja insorita. Visez cu ochii deschisi la prospetimea marii, la sucurile aromate baute pe sezlong si la parfumul de iasomie pe care-l foloseam odinioara! Aroma de Ocean Fresh imi aminteste pe loc de acest moment frumos din viata mea!

1. coca cristina , 31 mai 2016 at 9:17 AM

aroma noului sortiment si culoare rochitei imi amintesc de valurile marii mediterane .am petrecut o vacanta de neuitat in italia ,la malul marii .nisipul fin si alb de pe plaja,valurile abastre ale marii ,linistea de acolo ne-a relaxat si ne-a incarcat bateriile.

1. Alisa Nicoleta , 31 mai 2016 at 12:30 PM

Waw !!! Ce amintire parfumata mi a venit in minte! Terninasem clasa a 12 a si impreuna cu diriga si colegii am hotarat sa facem o excursie in locul banchetului ca astfel vom ramane cu mai multe amintiri frumoase! Zis si facut ! Unde mergem ? Diriga a venit cu niste oferte pe unde mergea ea in vacante , printre care si grecia ! Doar 2 poze ne a aratat si ne a convins. A inchiriat autocar , a facut rezervarile si tate formalitatile si in 2 saptamani urma sa plecam. Mi am facut bagajele si cand am iesit din casa ,toti ai mei erau afara : mama, tata,sora , unchii ,matusi si bunicii. (Era lesne de inteles ,plecam pt prima data in afara tarii ,erau emotionati) Toata lumea plangea de emotii si bucurie. Am primit sfaturile de rigoare si urma sa ma duca tata la autocar. Mamaie, despre care ti am tot povestit si saptamanile trecute, din nou m a coplesit cu modestia ei si grija pe care mi o puta continuu, a spus asa : ” Uite mama, am strans si eu niste bani din pensia mea mica sa ai acolo la tine ca nu se stie ! Hai baga i in buzunar sa ai si de la mamaie ceva! ” Drumul pana acolo plin de peripetii. Cand am ajuns acolo am simtit ca nimic nu mai conteaza ,totul era perfect, peisajele, apa marii cu mirosul pe care l simt si acum cand ma gandesc, culoarea apei, stradutele de acolo cu istoria lor . An petrecut 2 zile de vis. Seara stateam in piscina hotelului pana tarziu si depanam amintiri faceam fel si fel de jocuri. Iar lenor ocean fresh imi ingaduie sa retraiesc acele momente si sa mi privesc rochita cu care eram imbracata cand ma plimbam pe malul marii. Hmmm ! Atat de frumos ! Mi am promis ca voi repeta acea vacanta, inca n am reusit ,dar poate anul viitor cu cele 2 pitice ale noastre. Pupici Adela .

1. Otilia Turcanu , 31 mai 2016 at 2:27 PM

Ce poate fi mai frumos decât un răsărit de soare la malul mării? Poate un… apus de soare! Sunt două momente unice cu care ziua începe şi apoi se încheie, pentru a face loc … altei zile! Sunt momente ce nu se pot exprima suficient de bine în cuvinte şi care se cer primite în suflet pur şi simplu. Să mergi pe malul mării când ziua încă se îngână cu noaptea, să „auzi” liniştea care domneşte peste toate, să simţi briza răcoroasă a mării cum îţi mângâie faţa, să priveşti cu nerăbdare acea linie a orizontului, în care cerul sărută marea şi pe care apare încet, încet, un punct roşu care devine tot mai mare, aducând strălucire pe întreaga boltă cerească. Un moment de mare emoţie, pe care mulţi îl aşteptăm cu nerăbdare la fiecare revedere cu marea… În faţa imensităţii ei nu poţi să fii îndiferent. Sentimentele puternice care te încearcă la malul mării, te fac să înţelegi că viaţa aceasta este un dar atât de preţios, de care trebuie să ne bucurăm din plin, în cel mai frumos chip. Şi o putem face începând prin a admira şi preţui frumuseţile pe care Creatorul ni le-a dăruit nouă, oamenilor…O istorioară de demult ne povesteşte că un împărat se plimba odată pe malul mării, cugetând la viaţa sa. Valurile mării îi udau încălţările slăvitului împărat. Văzând aceasta le-a poruncit mânios să se retragă îndată din faţa sa. Dar valurile veneau rând pe rând, ca şi până atunci, udându-i picioarele…. Atunci s-a întrebat împăratul: „Oare ce putere mi se pare mie că am în această lume, dacă nici valurile mării nu îmi ascultă poruncile?” Ea, marea, ne vorbeşte prin măreţia ei, în multe feluri….. Foşnetul valurilor sunt şoaptele ei pline de mister… Nu degeaba Poetul şi-a dorit, ca un ultim dor, să-şi odihnescă ultimul somn la malul mării….După strălucirea zilei, după ce ne-am bucurat de razele fiebinţi ale soarelui, de mângâierea valurilor calde, de nisipul încins, de adierea brizei care ne mai răcoreşte puţin fierbinţeala, este momentul apusului, cu vraja sa magică… Încet, încet, soarele păleşte, strălucirea arzătoare se domoleşte, căldura de afară se preschimbă în răcoare, iar discul solar redevine acel punct luminos roşiatic, care se retrage lin dincolo de linia orizontului. Lumina lasă loc întunericului, ziua lasă loc nopţii, luna îşi face apariţia pe cer, iar bolta cerească se împodobeşte cu un nesfârşit covor de stele.

Toate acestea se întâmplă în fiecare zi a vieţii noastre. În felurite chipuri, asemeni unui caleidoscop al naturii, care ne oferă mereu imagini noi, minunate. Însă de câte ori ne gândim la toate acestea? De câte ori ne facem puţin timp pentru astfel de bucurii înălţătoare pentru sufletul nostru? De ce oare le lăsăm cu prea multă uşurinţă să treacă pe lângă noi. Uneori nici nu le vedem, măcar şi în treacăt, în viteza alergării noastre după vânt….
    Parfumul din aceasta saptamana ma duce cu gandul la mare si la brizele ei racoritoare de iasomie care se vor strecura in hainele mele spalate cu Lenor

1. Țurcanu Otilia , 31 mai 2016 at 8:21 PM

Rochia de saptamana aceasta are un parfum aparte ,dar amintirile mele o leagă de alte locuri decât tine Adela .Cand ma uit la ea ma duce cu gândul la un Revelion Mascat in diferite personaje fabuloase? .Este adevărat culoarea mea preferata -albastrul cald si liniștitor al marii o îmbie cu un aer al verii pe plajele marii,dar complexitatea și îndrăzneală ei trădează amintiri mult prea piperate din perioada epocii .Stilul vintage mereu a fost la moda si eu sunt foarte pasionată de el ..ce mai.. iubesc culoarea si modelul precum și faptul că mă duce cu gândul la Revelionul petrecut la o petrecere împreună cu prietenii mei costumați în diferite personaje .

1. Monica , 31 mai 2016 at 9:35 PM

Momentul meu de nu-ma-uita e prima vacanta cu el in Grecia. Stradutele inguste si cochete, briza si parfumul marii, nisipul fin si mancarea extraordinara ma vor sa imi aduc aminte mereu de Grecia cu drag. Sper sa revenim cat mai curand acolo!

1. Ana Zaharia , 31 mai 2016 at 10:52 PM

Adevarul este ca Grecia este una dintre cele mai frumoase tari din punctul meu de vedere deoarece are iesire la mare. Fiind in zodia pesti pot spune ca iubesc apa, sa ma balacesc si sa stau ore intregi sa innot. Nu am avut ocazia sa merg in Grecia pana acum, dar vara aceasta, datorita unui stagiu de practica de la facultate voi merge in sfarsit acolo. Chiar daca voi munci, deja visez la zilele libere in care merg la plaja pe insula Kos si ma relaxez. Unul dintre visele mele este sa calatoresc cat mai mult in toata lumea, sa cunoasc oameni si culturi, si sa ma bucur de fiecare an, luna, saptamana, zi, ora, minut si secunda din viata mea.
    In final vreau sa iti spun ca te admir foarte mult si iti doresc nastere usoara.

1. Gabriela Maria , 1 iunie 2016 at 1:28 AM

Waw, Adeluca! Aceasta amintire a ta si aceasta rochita minunata m-au convins si pe mine sa-ti scriu. Pe mine m-ai plasat cu gandul undeva in Sicilia, acolo unde am fost vara trecuta cu el. O experienta de nu-ma-uita in adevaratul sens al cuvantului. Aceasta rochita s-ar fi asortat perfect in acea zona din portul Empedocle asortata cu o pereche de sandale argintii care se leaga pana sus pe picior cu o coronita de flori prinsa-n par, precum zeitele! Ma duce cu gandul la fiecare dimineata parfumata petrecuta acolo si la fiecare apus din Sicilia alaturi de el. Vara asta am hotarat sa mergem in Croatia, tare mi-ar placea sa port aceasta rochita acolo si sa-mi mracheze vacanta intr-un mod deosebit si memorabil. Desigur as impartasii cu tine experienta si pozele de acolo. 🙂 Ai asa o aura buna si o atmosfera de familie atat de linistita si plina de zen incat cred cu tarie ca as imprumuta din aceste calitatii daca as purta in vacanta mea aceasta rochita de la tine. Vacante cat mai parfumate iti doresc, draga mea!

1. Ioana Agache , 1 iunie 2016 at 9:27 AM

Daca ai spus cuvantul mare…si aroma Ocean Fresh…sunt perfect atenta! Iubesc marea si ador valurile…as sta non stop sa ma balacesc…pe bune…nu cred ca exista aroma mai proaspata, mai racoritoare si senzatie mai libera ca aceea a soarelui in apa limpede a marii albastre si pe corpul meu. Iar rochita are o culoare superba…imi aminteste de cerul senin pe care se vad doar pescarusii alergand.
    Pupici! Multi pupici! Multumesc ca faci asta pentru noi…pacat ca se termina curand! 🙂

1. Zuluf Alina Elena , 1 iunie 2016 at 5:41 PM

Aromele minunate strânse laolaltă de Lenor Ocean Fresh îmi răscolesc sufletul și îmi aduc în ochi lacrimi de fericire. Acest amestec perfect de parfumuri îmi aduce aminte de faptul că am redescoperit iubirea adevărată la care visăm cu toții într-un moment în care încetasem să mai cred în ea. L-am cunoscut pe iubitul meu la nunta unei prietene foarte bune și ne-am reîntâlnit după mai multe luni când mirii ne-au propus să-i însoțim la ședința foto pe care o tot amânaseră din cauza vremii. Am mers la Balcic, un loc plin de istorie și flori pe țărmul mării. Era o zi senină de sfârșit de mai, înflorise iasomia și a fost o plăcere să ne plimbăm pe străduțele liniștite care duceau toate, în mod inevitabil, către mare. Am urcat la castelul Reginei Maria, unde am petrecut o frumoasă după-amiază cât a durat ședința prietenilor noștri. Ne-am plimbat pe alei pe urmele pașilor reginei, îmbătați de mirosul florilor. Ne-am odihnit la umbra copacilor, am vizitat odăile vechi și am respirat aromele de lemn și de pământ, miros redat atât de bine de Lenor datorită florii de patchouli. Se spune că acest miros de patchouli adorat de parfumieri, aduce speranța după dezamăgire și eu pot confirma acest lucru. Ajunși la Puntea Suspinelor, mi-am pus o dorință și întrucât legenda spune că se îndeplinește doar dacă treci puntea cu ochii închiși, m-a luat de mână deoarece sunt trepte destul de incomod de trecut fără să le vezi. Am continuat plimbarea ținându-ne de mână, am admirat marea și asfințitul soarelui de la înălțime. La plecare, pentru că se lăsase răcoarea, ne-am oprit pe o terasă la malul mării, am băut ceai la lumina romantică a felinarelor și am mâncat mar copt cu stafide și cremă de vanilie. Aici, pe aceste meleaguri de basm, a început povestea noastră de iubire, motiv pentru care marea cu mirosul ei sărat și proaspăt îmi aduce întotdeauna speranță și bucurie în suflet.

1. nedea gabriela adriana , 2 iunie 2016 at 10:09 AM

Hmmm!!! Amintiri parfumate!!! Daaaa! Parfumul primei mele dragoste!!! Eu:asistenta in devenire. E: soldat cu o inima mare( sub tratament). Locatia: Spitalul Militar. Timpul: vara anului 2000. Pentru prima oara eram nerabdatoare sa ajung la cursuri pentru ca stiam ca la final ma voi plimba cu el. Eu in uniforma de asistenta, el in tinuta de militar. De abia asteptam sa ne asezam pe banca si sa pun capul pe umarul lui. Tinuta lui mirosea a vacanta!!! Am calatorit atunci, impreuna, in trecutul fiecaruia din noi si in viitorul nostru impreuna. Aveam sa traim la malul Marii Negre, el militar pe aeroportul Kogalniceanu,eu asistenta cabinetulul bazei aeriene. Dar din pacate ochii care nu se vad se uita! El a plecat , eu am ramas. Dar voi avea mereu parfumul lui din acea vara si cateva scrisori din toamne!! Voi avea amintirile parfumate ale momentelor de nu ma uita. Ptr ca nu l-am uitat!!!

1. Ancuta , 3 iunie 2016 at 1:31 PM

Iubesc apa..iubesc plaja..iubesc soarele. Grecia te face pur si simplu sa o iubesti cu toata fiinta si sa iti doresti sa te reintorci. Mirosul de nu ma uita il am alaturi de viitorul meu sot..eram la mare pe plaja ne plimbam si la un moment dat s-a intors spre mine si m-a cuprins cu toata fiinta in brate..ce am simtit atunci nu am cum sa descriu dar a fost unul din cele mai placute momente pentrecute impreuna! 🙂

1. Raluca Andreea , 3 iunie 2016 at 3:13 PM

Aceste arome imi amintesc de marea noastra si de anii in care mergeam cu prietenii la discoteca de pe plaja!

1. Sabina Grigore , 3 iunie 2016 at 5:28 PM

Pentru ca imi doresc o vacanta in Grecia, mai ales de cand a venit pe lume bebelina noastra de 9 luni, tare as vrea sa port aceasta rochita. Amintirea mea nube legata de grecia ci de Norvegia. Culmea, o tara mai rece din multe puncte de vedere. In luna mai cand am fost acolo am nimerit asa cum zic ei vara – maxim 26 de grade :). Dupa multe zile de ploi si frig, au venit si aceste zile calde. Am fost in fiorduri care aveau niste plaje rupte din filmele cu Robinson Crusoe. Mirosul de la acest Lenor imi rascoleste amintiri precum mirosul de ocean, apa imbinandu-se cu muntii, verdeata si plajele putin amenajate de localnici :-p. Si mai ales amintiri legate de copii care sareau in apa care avea macim 10 grade :)). Te pup cu drag si nastere foarte usoara. Sare bebelina pe mine si nu mai pot sa scriu :))

1. Gabriela Bad , 4 iunie 2016 at 1:27 AM

Prima noastra vacanta a pornit cu bocancii pe carari de munte la cabane cu chitari si supa calda, cu peisaje pe care te munceai sa le cuceresti si in sfarsit cu o baie in lacul sf ana cu o bere-n mana si amintiri pentru nepoti. Frumos!!!

1. Anca Ardelean , 4 iunie 2016 at 9:23 AM

Grecia si mai degraba Creta….a fost prima noastra vacanta impreuna, prima iesire din tara, acum 9 ani…..Am luat vacanta fara sa ezitam prea mult,nici nu stiam exact ce vrem atunci cand am luat biletul spre aceasta vacanta si nici nu stiam ce ne asteapta acolo insa de cum am pasit pe acele meleaguri ne-am indragostit iremediabil de Creta. Creta ne-a cucerit datorita peisajului exotic,a plajelor cu nisip fin ce au iesire la Marea Mediterana precum si prin apele ei limpezi de culoarea turcoazului.
    M-as duce in Creta, iar si iar si sunt convinsa ca de fiecare data voi gasi ceva spectaculos si inedit astfel incat Creta sa mi se para de fiecare data unica.

1. Buzatu Artemiza Liliana , 4 iunie 2016 at 1:27 PM

Sejurul memorabil petrecut alături de soțul meu a fost unul de poveste în minunata Tunisia. Din prima clipa când am pus piciorul pe acele meleaguri orientale, m-am îndrăgostit iremediabil de acele locuri magice. Mă simțeam ca o prințesa transpusă perfect în peisajul mirific din 1001 nopți.Tunisia este fascinanta, cu monumente arhitecturale, cu palmieri imperiosi, cerul care parcă îți dezvăluie noi orizonturi, de un colorit fascinant și pe alocuri cu bulgarasi de nori care îți lasă impresia ca dacă te ridici pe vârfuri îi poți atinge si te pot purta pe aripi de vis, marea care te cuprinde in mreje schimbandu-si culoarea de la albastru intens la turcoaz și care te seduce prin muzicalitatea valurilor. În acest peisaj fascinant ni se parea ca toată frumusețea Universului s-a revărsat asupra acelui loc, simțeam adierea parfumului de iasomie si patchouli în combinație cu cel de mar dulce si iasomie, care ne incarca de energie, prospețime și vitalitate, aroma pe care o regăsesc în LENOR OCEAN FRESH, mon amour, dezvaluindu-mi mereu unicitatea acelei trairi pe acel tărâm de vis care îl fac de nu-ma-uita.

1. Rompu Cristina , 4 iunie 2016 at 1:30 PM

Grecia … cum sa uita una din cele mai frumoase vacante din viata mea … Am avut parte de o saptamana superba acolo , am vizitat cele mai frumoase monumente istorice care cred ca exista in lumea aceasta , dar pe langa privelistile minunate am avut parte si de o lectie de viata . 🙂
    La hotelul la care am fost cazata era un baiat ( foarte frumos ) , se pare ca a inceput sa imi placa de el . Si mergem peste tot unde mergea si el , pana intr-o zi cand el observa ca il urmaresc si ma intreaba in limba greaca (fiindca era grec) de ce il urmaresc , atunci mi-am dat seama ca nu trebuie sa iti placa un om daca nu il cunosti si mai ales daca nu ai vorbit cu acea persoana vreodata . Si uite asa am avut parte de o vacanta frumoasa cu multe peripetii . 🙂

1. Maria Plesa , 4 iunie 2016 at 6:23 PM

Vacanta pe care am avut-o in Grecia acum trei ani a fost ca un vis. Aveam doar 17 ani, iar prietena mea cea mai buna mi-a propus sa merg cu ea si cu familia ei in Grecia, pe Insula Thassos. Nu am putut sa realizez ca ceea ce mi se intampla este adevarat si ca in sfarsit vizitez o alta tara, pana in momentul in care ne aflam pe feribot, in drum spre Thassos si simteam mirosul marii, iar briza imi batea in fata. Era exact acelasi miros pe care il are Lenor Ocean Fresh. De fiecare data cand vreau sa imi amintesc de acea minunata vacanta, de palmieri, de muzica greceasca din restaurante, de scarile urcate pana la Teatrul din Thassos, de marea curata si transparenta, folosesc Lenor Ocean Fresh. Nu stiu cand va fi urmatoarea vacanta in Grecia, dar Lenor ma ajuta sa ii mentin amintirea vie.

1. Anca Damian , 4 iunie 2016 at 8:40 PM

Regasesc aceasta aroma in prima noastra vacanta in afara tarii, in Cipru. Eu si sotul ne-am bucurat enorm de caldura sufleteasca a localnicilor, de vreme buna si peisaje de vis. Ne vom reintoarce sigur!

1. Andreea Alexandra , 4 iunie 2016 at 11:53 PM

Prima noastra vacanta impreuna a fost in luna de miere in insula Thasos. Pe 20 iulie ne-am casatorit, pe 22 am plecat in calatoria noastra roamantica. A fost de vis… seri racoroase, apa cristalina, nisip fin, oameni ospitalieri, pescarusi,am facut turul insulei si am descoperit niste zone absolut superbe. La intoarcerea din luna noastra de miere am aflat ca sunt insarcinata cu micul Filip. In prezent el are un an si vrem sa mergem toti trei intr-o vacanta in Thasos, sa ne bucuram de zambetul lui si de nazdraveniile pe care le va face. Nu voi uita niciodata luna noastra de miere, o pastrez intr-un colt de suflet, iar Lenor Ocean Fresh cu note de mar dulce, mandarina, iasomie si patchouli imi pastreaza vie aceasta amintire pe vecie. Te pupam si te imbratisam cu multa iubire

1. natalia , 5 iunie 2016 at 1:39 AM

Prima vacanta impreuna a fost in Turcia, am amintiri minunate… dintr-un loc minunat, cu cel mai minunat om! <3

1. Ramona Laouiti , 5 iunie 2016 at 8:52 PM

Prima vacanta am trăit-o alături de soțul meu la mare, care a fost martora iubirii noastre. Totul a fost sublim, de un farmec aparte. Anul acesta ne așteaptă din nou marea, dar de aceasta data vom fi trei, pentru ca iubirea noastră de atunci n-a mai încăput în doua inimi și s-a revărsat asupra unei mici inimioare, rod al dragostei noastre nemărginite. Iubeam sa ne plimbam pe faleza, sa privim frumusețea apusului de soare care mângâia marea și ne încălzea sufletele, sa admiram culoarea cristalina verde-albastruie a marii și sa ne dezmierdam cu adierea parfumului imbietor de mar dulce și mandarina combinat cu irezistibila aroma de iasomie si patchouli pe care le resimt în Lenor Ocean Fresh, care mă energizeaza, imi insufla o nota de optimism și păstrează vie amintirea acelor clipe minunate, purtându-ma pe aripi de vis

1. Ioana Tătrache , 6 iunie 2016 at 10:05 AM

Nu știu dacă fericirea are un secret…Dar cred că fiecare are tot ce-i trebuie pentru a fi fericit și pentru a trăi frumos! Eu și iubitul meu ne aflam în mașină și ne îndreptam spre Transfăgărășan, mai exact spre „Drumul din nori”, de o frumusețe incredibilă. Aici, am avut cel mai frumos sentiment, am profitat din plin de unicitatea acestui loc, de frumusețea și starea de libertate pe care ne-o oferă. Sublim! Sentimentele pe care le trăiești acolo sunt unice, atât eu cât și iubitul meu, am rămas fără cuvinte în momentul când am ajuns pe „drumul din nori”. Totul este de o frumusețe incredibilă! Am închis ochii și aveam impresia că zbor, altitudinea este fascinantă, simt și acum aerul curat, proaspăt, adierea revigorantă de iasomie și patchouli din Lenor Ocean Fresh! Mâine m-aș întoarce acolo, nu m-aș sătura să admir frumusețea acelui loc, unde mereu vom descoperi ceva nou.O frumusețe, ce pare ruptă din povești! Asociez această amintire dragă mie cu Lenor Ocean Fresh, îmi aduc aminte mereu de acest moment din viata mea. Si il fac de nu-ma-uita ! 🙂

1. Liliana I. , 7 iunie 2016 at 11:01 AM

Feicirea mea a venit odata cu el si cu bujori albi la Olt. 🙂 da, da, bujori si plimbari interminabile cu motorul. Era cald si-mi propusese o plimbare, m-am lasat purtata de el si-am ajuns sa ne bronjam la Olt intr-una dintre zile. Il vedeam emotionat si hotarat 🙂 da, si-a urmat momentul lui pe care-l asteptam in mintea mea fara sa-l spun cu voce tare. Am spus DA chiar acolo. Dupa 4 luni ne-am casatorit si-au trecut cativa anisori dulci impreuna. Traim zilnic amintiri de nu-ma-uita, pt ca iubirea e cu adevarat parfumata. Plimbari cu motorul si tinute pe care le aleg cu grija pt noi, nimic nu iese din cadru in povestea noastra!

1. Dana Dicu , 22 septembrie 2016 at 4:00 PM

Catre cititorii acestui mesaj:
    Una dintre rochii (cea bleu cu multe volane) a fost castigata de una dintre colegele mele de birou.
    Draga Adela sau oricine citeste acest mesaj:
    Va rog sa ma credeti pe cuvant: nu am vazut in viata mea o rochie mai oribila!!!! va jur!!! Consider ca este o bataie de joc , este inacceptabil sa promovati astfel de designeri ” no name” .
    Ar trebui sa imi lasati o adresa de email la care sa va trimit poze, ca sa vedeti cu ochii vostri ce cadouri se castiga la aceasta campanie; este efectiv o „mizerie”
    Imi cer scuze pt limbajul licentios, dar pur si simplu sunt indignata de promovarea unor astfel de creatii – si peste toate astea sa supraevaluati aceasta carpa la valoarea de peste 1000 lei